HTML

Figyelem

2009.09.05. 08:39 _romanista

A héten megkaptuk a legnagyobb elismerést, amit ügynökség egy ügyféltől kaphat: az érdeklődő figyelmet. Kaphatunk persze elismerést számtalan más módon is: dicséret, vállveregetés vagy díj formájában, azonban az ügyféltől érkező figyelem maga a Kossuth-díj.

Egyeztető találkozóra kaptunk meghívást: váltsunk szót egy tervezett őszi kampányról. Az ügyfél - hárman vannak egyébként, de jelen esetben indokolt az egyes szám használata - röviden felvázolja azokat az információkat, amelyeket feltétlenül tudnunk kell: mikor szeretné a kampányt, mennyi pénz áll rendelkezésre, és hogy nekik milyen gondolataik, ötleteik vannak.

Innentől miénk a szó, ők maguk figyelmes hallgatókká válnak: sehol egy kötekedő, gáncsoskodó, rosszindulatú kérdés, de még a szavunkba sem vágnak. Ez a figyelem aztán hatalmas energiákat szabadít fel, különös dinamikát ad a megbeszélésnek: folyamatosan jönnek az ötletek, ráadásul az ötletek nem erőltetettek. Egy óra alatt végzünk a megbeszéléssel, távozás után a kocsiban és még délután is erről beszélünk: többször megerősítjük, hogy ezért a figyelemért megsokszorozzuk majd minden erőnket és tényleg a legjobbat fogjuk nekik kitalálni.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám ügyfél reklámügynökség médiaügynökség

A bejegyzés trackback címe:

https://ugynoksegimunka.blog.hu/api/trackback/id/tr531361382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása